joi, 1 noiembrie 2007

MUSE










Da au venit in sf si pe la noi! Si nu oricum ci in plina glorie si nu la 80 de ani!
Inainte de concert bine inteles k ajuns la fata locului m-a intampinat nu o coada nu doua ci enspemii de cozi venite din toate directiile posibile si mi-am luat si tzeapa ca am stat 20 de min la o coada care defapt ducea altundeva asa k am reactionat k romanul de rand (adica nesimtit) si m-am bagat mult mai infata cozii la care si asa am mai stat juma de ora si asta multumita organizarii romanesti 100% si B.G.S.-ului care te controleaza de parca ai fi terorist si nu se gandesc (nu au cum si cu ce) ca daca vrei sa faci crime la concert e nevoie doar de siretu' de la adidasi...
Odata intrat si mort de sete ma duc la standul cu beutura (si normal coada) dar ghici cine vindea Andi (solist la Taine), Sorin (solist Avatar) si Alin (basis Calm). Beutura la pret acceptabil. Si canta agariciul de deschidere (nu i-am retinut numele si nici nu m-a impresionat sau cva) si dp aia pauza....Langa mine si prietena mea , o taranca blonda cu "bancomatul ei" venisera si ei prin bucuresti sa vaza ce fain e acila si se mirara de pauza lunga dar au stat si au gandit-o pe asta si au ajuns la concluzia ca asa e la concertele "roc"!!!!????!!! dupi care tranca se sui in carca "bancomatului" se ne arate fesele ei impartite in doua de Moise!
Dupa ce am orbit din cauza imaginii de mai sus apar cei trei crai:
Matthew Bellamy (voce, chitara, clape), Dominic Howard (tobe) si Chris Wolstenholme (bass).
Si incepe.....
Come ride with me,
Through the veins of history,
I'll show you how god,
Falls asleep on the job.

And how can we win,
When fools can be kings,
Don't waste your time,
Or time will waste you,



Baietii au avut un repertoriu bogat incluzand cele mai cunoscute melodii ale lor, au avut o energie rar intalnita. M-a impresionat relatia dintre versuri si imaginile proiectate pe fundal, foarte bine facuta treaba asta si inca o chestie inedita faptul ce pe cele doua ecrane destinate publicului nu erau imagini normale, erau live cu exact ce se intampla pe scena numai ca erau editate si a dat foarte bine treaba asta.Sunetul a fost impecabil, scena maricica.



Matthew Bellamy a cantat atat cu vocea si chitara, dar si la pian si a avut cateva momente superbe iar spre sfarsit a facut un solo de chitara demential.Bisul a fost facut cu cap, adica ne-au electrizat pe toti si ne-au obosit incat sa nu mai avem voce sa-i chemam si a 3-a oara.



Oamenii nu au fost excesiv de comunicativi cu publicu dar cat a fost a fost foarte bine. Publicul si el numeros da lipsit de energie si viata (mai agitate erau babele de la IRIS-30). Concertul a fost printre cele mai bune de anul asta si cu siguranta mai bun decat cel al lui PLACEBO. Pentru filmulete de la concert cautati pe www.youtube.com.



Niciun comentariu: