vineri, 2 noiembrie 2007

Buna seara/ziua/noaptea(!?)... cu putina intarziere.

TFmuzica. Suntem deocamdata 4. Fiecare cu preferintele lui si fiecare cu piticii lui. Incercam sa scriem cat putem de bine ca sa aveti de ce sa ne vizitati cat mai des si chiar sa cititi ce postam. Deschisi la orice laude, critici sau alt fel de comentarii (evident ca mai ales la laude:P), va asteptam.


Unul dintre cele mai controversate subiecte, pareri pro si contra cu argumente sau fara.
Exista foarte multe clisee pe tema asta (vezi manele vs rock) pe care le detest cu toata fiinta mea. Consider ca oamenii care fac "discriminari" pe baza genurilor de muzica sunt mult mai limitati decat cei pe care ii contesta...

"Pentru ca sunetul ajunge, din difuzoare pana in sange / Pentru ca inima ta moare, atunci cand sunetul dispare"

Dy

Nu-mi plac oamenii care identifica muzica proasta cu cea care nu le place lor. Nu-mi plac oamenii care te judeca in functie de ce muzica asculti. Nu-mi plac oamenii care asculta un anumit gen si totusi habar nu au cine l-a inventat.Si,intr-un final, nu-mi plac oamenii care sunt atat de obsedati de "pionieri" incat nu mai sunt in stare sa-si deschida ochii si urechile pentru muzica noua. Pentru ca urasc ignoranta si limitarea in materie de muzica. Uite de-aia vreau sa scriu!

Ileana

Domnul ITI (:P) nu mai are nevoie de vreo argumentare scrisa pentru posturile din blogul asta. Zelul cu care a inceput sa scrie inca din secunda 2 de viata a TFmuzica ii justifica prezenta.


Pentru ca exista muzica buna despre care merita scris. Pentru ca exista muzica proasta care merita criticata. Pentru ca exista formatii mari cu care am crescut. Pentru ca exista formatii (inca) mici pe care le`am descoperit. Pentru ca au fost concerte la care poate n`ai fost sau de care poate vrei sa`ti reamintesti. Pentru ca vor fi concerte pe care nu vrei sa le ratezi. Pentru ca a fost, este si va fi MUZICA…

Bogdan

P.S.: primiti, cu scuzele de rigoare din partea “staff-ului”, preponderenta rock-ului si stilurilor din aria sa in posturile de pe acest blog, dar…>:)

Niciun comentariu: