vineri, 15 februarie 2008

E OFICIAL!

2008!

7 iulie!

“From the United States of America….”


MANOWAR!!!!

In sfarsit, the Gods of fuckin’ Metal vin si in Romania! Poate cea mai vehementa trupa de heavy metal va fi adusa la noi de Kompas Events. Concertul va avea loc in Bucuresti, iar “datele cu privire la locatie si pretul biletelor urmeaza sa se faca cunoscute in cel mai scurt timp posibil”.


Pe langa Iron Maiden-u’ de pe 4 august, s-ar putea sa mai avem parte si de Judas Priest, Heaven and Hell (cu Dio si Toni Iommi) si Metallica. It`s gonna be a (heavy) metal summer! Uah!


//scuzati subiectivismul usor exagerat

4 comentarii:

ITI spunea...

ori muncim ori ne prostituam ori ne gasim gagici cu bani la 15 ani... oricumm.... cine visa la asha vara in urma cu 2-3 ani? ....

Nicky spunea...

omule, pune si tu sursele informatiei ca asa e frumos ;)

bogdan spunea...

with all due respect, uncle bau, informatia o am de la manowar.ro (ca si tine probabil). mi`a facut placere sa vad ca mai e interesat si altcineva de asta, dar...

in rest, numai de bine.

Nicky spunea...

omu, nu am zis ca ai luat info de la mine, nu e a mea, si eu l-am luat de la METALHEAD(e precizat si-n post).
Nu conteaza de unde faci rost de o informatie, e frumos sa precizezi sursa(asta daca nu iei tu direct interviu lu' Joey sau alora de la Kompas)
Doar ti-am atras atentia ca nu-i frumos sa nu dai sursa...tu faci ce vrei...